[ Jaunas vēstules · Dalībnieki · Foruma noteikumi · Meklēšana · RSS ]
  • Lappuse 1 no 1
  • 1
Forums » Counter-Strike » Kartes un to taisīšana » Valve Hammer Editor Kofigurēšana
Valve Hammer Editor Kofigurēšana
More Date: Ceturtdiena, 2012-01-26, 6:54 PM | Message # 1
Messages: 12
Reproofs:
Respect
[ ]
Offline
Novelkam Valve hammer editor(VHE) 3.4
Instalējam VHE (manā gadījumā C:\Program Files\Valve Hammer Editor)
Ja spēle atrodas c:\sierra\half-life tad instalējam c:\sierra\valve hammer editor
Ērti ir instalēt turpat kur atrodas spēle. Piem. man spēle atrodas D:\games\half
pārkopējam pa virsu hammer.exe (update 3.5)
Atverot VHE tiks piedāvāts nokonfigurēt hammeru, ja ne, no izvelnes tools paņemam options

1. nospiežam edit > add un izveidojam jaunu profilu
2. novelkam .fgd failu un arhīva saturu ievietojam Valve hammer editor mapē.
Nospiežot Add pievienojam to profilam.
Lai rādītu modeļus un spawnus , līdzi nākošam folderim Sprites jātrodas tur pat kur hammer.exe

3. Saliekam dotajos laukos prasīto informāciju kā attēlā
Game Executable Directory ? tā mape kurā atrodas hl.exe
man C:\Program Files\Valve Hammer Editor



Novelkam kompilatorus Zoners hl tools un atarhivējam failus mapē Valve Hammer Editor\zhlt
Tālak atverot sadaļu Build programs saliekam visu kā redzams attēlā.
Game executable ? pareizs ceļš uz hl.exe
Place compiled maps in this directory before running game ? VHE ieliks kompilētu karti pie cstrike kartēm un tā bus pieejama taisot New game ieksh CS.



Vēl tik sadaļā textures jāpievieno tekstūru paka halflife.wad ar ko sākumam pietiks.

Ar Add WAD - pievienojam
Ar Remove ? izvācam.

Lai izveidotā mape ietu arī citiem jāpievieno tikai tie .wad faili kas nāk līdz svaigai cs instalācijai.
Ja gribas pievienot kādu nestandarta .wad tas būs jādod līdzi kartei.
.wad failus ir iespējams iekļaut kartes .bsp failā, kā to izdarīt tiks izskatīts vēlāk.



Pēc Gign.lv
Forums » Counter-Strike » Kartes un to taisīšana » Valve Hammer Editor Kofigurēšana
  • Lappuse 1 no 1
  • 1
Meklēšana: